Des de les regidories de Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Sant Joan d'Alacant, hem posat en marxa una campanya destinada a la creació d'una marca turística i al foment de l'hostaleria i el comerç en el nostre municipi. En aquesta ocasió, us presentem la iniciativa “CARTES D'AMOR: I LOVE SANT JOAN”, amb la qual volem dinamitzar el consum durant el mes de febrer i crear una experiència gastronòmica inoblidable.
Arriba el mes de l'amor i, amb ell, una de les celebracions més populars del calendari: Sant Valentí. Atés que la gastronomia i l'amor estan estretament relacionats, us convidem a participar en aquesta proposta, en la qual els restaurants inscrits oferiran la seua CARTA D'AMOR, un menú especial per 25€/persona durant els dies 14, 15 i 16 de febrer de 2025, perquè els clients gaudisquen d'una vetlada romàntica.
A més, enguany la campanya compta amb algunes novetats per a fer l'experiència encara més especial:
Música en directe durant la nit del 14 de febrer. Un grup de músics tocarà en cada en cadascun dels restaurants participants